søndag 16. mai 2010

Hurra hurra hurra !!!!

Da er kaka i kjøleskapet, gulvet vaska...... og jeg har til og med sjekket at sko og skjorter passer og er i orden FØR dagen =0)

Jeg har lagt til noen nye malerier i dag (panter og hjerter). Har malt et bilde til sønnen min og et til datteren min. Når man ikke får somlet seg til å kjøpe bilder, får man jammen male selv.... =0)

17 mai har lissom blitt litt morro igjen etter at jeg fikk barn. Synes det er litt stas å gjøre litt ut av det... Synd at minstemann ikke er helt i form om dagen. Må sikkert begrense oss litt i morgen. Ikke noen særlig å la han være ute og fryse når han er så forkjølet og tett i systemet som det han er nå. Var på legevakta i dag, men de fant ikke noe unormalt som kan fikses. Så da får vi bare vente og se om han kan få noen gode netter igjen snart stakkar......  =0(

Ha en fin feiring i morgen =0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar