lørdag 27. mars 2010

Påskefølelsen...

...den lar vente på seg når man ikke er i arbeid gitt... Den glir galant inn blandt alle de andre fridagene. Har pyntet litt i vinduene med pynten som barna har laget i barnehagen. Det hjelper jo på litt. Egentlig er mammapermisjonen min over nå....rart å være arbeidsledig. Det har jeg faktisk aldri vært før. Gleder meg til å se hvordan hverdagen min blir fremover. Blir veldig spennende.

I morgen må jeg finne på noe med barna mine. Vi kan IKKE gå inne en dag til. Da blir jeg sprø tror jeg. Synd jeg har så dårlig fantasi... Det blir lissom så lite variasjon. Kanskje jeg skal pakke ned matpakker og kakao og gå på tur... det hadde jo kanskje vært litt koselig. Eller kanskje jeg skal våge meg inn på den nye kafeen i sentrum med 3 unger...... hmmmmmmm

1 kommentar:

  1. sjekk ut om det går barnekino=)! Dra til hoppeloppeland/lekeland, besøk farmor...

    Snart kommer vi og leker med dere, vi gleder oss veldig.

    SvarSlett