torsdag 8. april 2010

Hverdagen innhenter meg snart...

/&&%%¤/%(/((//%&.....hmpf.....!!!!!!! Jeg skrev et langt innlegg i sted, også klarte jeg ikke å lagre det....)(/%&%¤/)&=)....og dobbelt hmpf...!!!!!



Påsken er over, permisjonen er over og nå må jeg begynne å få inn litt penger i kassa igjen.

I går tror jeg jammen at jeg fikk to jobbmuligheter. Neste uke skal jeg forsøke meg som beredsskapsvikar i to dager på en skole. Dette har jeg aldri gjort før, så jeg grugleder meg skikkelig. Det nærmeste jeg kommer undervisning, er de ridetimene jeg måtte ta meg av når ridelæreren ikke møtte, på en rideskolen jeg jobbet på en gang i tiden. Håper elevene er snille med meg. Jeg har i allefall veldig lyst til å forsøke meg i dette yrket, så jeg får stålsette meg for kritiske blikk og spørsmål.

Jeg hadde også et "jobbmøte" til i går, så nå får jeg antagelig et tilbud om en 50% stilling hvor jeg skal tegne kart (forhåpentligvis kan jeg lære litt om landmåling og utsetting av punkter også..), markedsføring og diverse andre oppgaver de holder på med. Tror det blir veldig spennende, og gleder meg til å prøve meg. Håper det går slik jeg håper. Ettersom dette ikke blir en full jobb, får jeg jo også tid til lærervikartimer, og forhåpentlig utvikling av egne hustyper og evnt. etablering av egen bedrift i forbindelse med det... Jeg er i allefall i gang med å tegne hus, så da får jeg se hvor det bærer meg. Regner med at prosjektet strekker seg dit kunden ønsker. Får man forspørsel om å tegne hus hvor kunden har egne ideer, så er jo det fullt mulig også ;)

........Nå må jeg få barnehagplass til BABYEN MIN... =0( Synes det er altfor tidlig, men slik er livet. Penger må vi jo ha. Får vel bare kaste seg ut i det og avvennes.. =0? (Sikkert meg det blir verst for). Håper bare det løser seg med barnehageplass nå da.. Dagmamma er jeg ikke helt fortrolig med. I allfall så lenge det er folk jeg ikke kjenner... I barnehagen går jo storesøsknene også, så da vil det tross alt føles litt bedre, selv om de ikke er på samme avdeling.

Da spørs det da, om jeg klarer å publisere dette, eller om det skjærer seg nok en gang....hmpf igjen....

2 kommentarer:

  1. Hei! Beklager at jeg ikke har svart deg ang bakgrunn osv... Når du er logget på bloggen din så går du inn på tilpassning,da får du opp slike faner øverst til venstre. Der er det en som heter utforming,trykk på den så kommer det 4 valg på linjen under. En av dem heter velg ny mal. Der finner du mange bakgrunner :)

    SvarSlett
  2. Å ja, da skal jeg sjekke ut det etterhvert. Takker for svar =0)

    SvarSlett