onsdag 14. april 2010

Nye erfaringer rikere... =0)

Da har jeg debutert som lærer. Synes de to første dagene har gått overraskende bra. Trodde jeg ville komme til å stå og sjelve meg igjennom de første timene, men roen og skuldrene senket seg rimelig raskt. Kjenner selvfølgelig at jeg blir litt "svett" når noen spør meg om ting jeg ikke kan, men heldigvis har det ikke vært de helt store utfordringene der enda. En del uro og rimelig gjennomsiktige forsøk på strikketøying har det vært, men ikke værre enn at jeg har overlevd. Ikke den helt store lønna når man er ufaglært, men jeg håper det ordner seg med den andre jobben også, slik at jeg har en fast jobb ved siden av dette.

Å overlate minstemann til mannen har også gått bra. Litt vemodig første dagen jeg skulle reise fra han, men man venner seg heldigvis fort til de nye fasene i livet. Det tyngste i den nye tilværelsen........ er OPPOVERBAKKENE hjem, fordi jeg går på jobb. I dag trodde jeg mannen skulle hente meg, fordi han ringte og sa han snart var ved skolen. Jeg pakker med meg tingene og forter meg ut for å finne han. VELDIG lettet over å slippe bakkene hjem. Så ser jeg han da.... komme GÅENDE med vogn og barn. Kjente beina plutselig bli litt tunge da altså. Men men, nå er i allefall samvittigheten jæ.... god ;)

1 kommentar:

  1. hi hi, se på det som trim, da blir det mye morsommere:)

    SvarSlett